TERMENI SI CONDITII
PRIMO SHOP - reprezinta denumirea comerciala a magazinului online disponibil la adresa web primoshop.ro ce apartine societatii comerciale scutita de TVA, S.C. ROYAL VISION STUDIO S.R.L., cu sediul social in Bucuresti, Ciceu nr. 10, sector 4, inregistrata la Registrul Comertului sub nr. J40 / 5502 / 2015, CIF nr. 34471819
Vanzator – PRIMO SHOP
Cumparator – persoana fizica / persoana juridica sau orice entitate juridica care inregistreaza un cont pe primoshop.rosi efectueaza o comanda.
Client – persoana fizica / persoana juridica sau orice entitate juridica care efectueaza o comanda prin intermediul contului inregistrat, telefonic la numarul 0749.16.17.20 sau prin intermediul adresei de posta electronica la adresa de e-mail sales@primoshop.ro si careia in urma acceptarii comenzii ii este intocmita si transmisa o factura fiscala, prin curier sau prin intermediul postei electronice, la adresa de e-mail specificata la momentul plasarii comenzii.
Utilizator – orice persoana fizica/juridica inregistrata pe primoshop.ro, care, prin finalizarea procesului de creare a contului, si-a dat acordul cu privire la clauzele specifice site-ului din sectiunea Termeni si Conditii.
Cont – sectiune de pe primoshop.roformata dintr-o adresa de e-mail si o parola care permite cumparatorului transmiterea comenzii si vizualizarea sau administrarea informatiilor sale, precum comenzile plasate, facturi fiscale, garantii, etc.).
Lista – pagina web din Favorite in care Cumparatorul/Utilizatorul poate adauga Bunuri pe care le considera a fi preferate si pe care, ulterior, le poate adauga in cosul de cumparaturi („cosul meu”).
Comanda – un document electronic ce intervine ca forma de comunicare intre PRIMO SHOP si Cumparator/Client prin care Cumparatorul/Clientul transmite catre PRIMO SHOP, prin finalizarea comenzii din contul de client, telefonic sau prin posta electronica la adresa de e-mail sales@primoshop.ro intentia sa de a achizitiona bunuri de pe primoshop.ro
Bunuri – orice produs, care urmeaza a fi furnizat de catre PRIMO SHOP, Cumparatorului/Clientului ca urmare a Contractului incheiat.
Contract – reprezinta contractul la distanta incheiat intre PRIMO SHOP si Client/Cumparator, fara prezenta fizica simultana a PRIMO SHOP si a Cumparatorului/Clientului, contract ce intra in vigoare la momentul transmiterii de catre PRIMO SHOP a facturii fiscale aferente comenzii plasate din contul de client, telefonic sau prin posta electronica, la adresa de e-mail specificata de catre Cumparator/Client la momentul plasarii comenzii.
Continut
Informatiile de pe primoshop.rocare pot fi vizualizate sau accesate prin utilizarea echipamentelor electronice;
Continutul oricarui e-mail trimis Cumparatorilor de catre PRIMO SHOP prin mijloace electronice si/sau orice alt mijloc de comunicare disponibil;
Orice informatie comunicata prin orice mijloc de catre PRIMO SHOP, Cumparatorului, conform informatiilor de contactare, specificate de catre acesta la inregistrarea pe primoshop.ro;
Informatii legate de Bunurile si/sau tarifele practicate de PRIMO SHOP intr-o anumita perioada;
Informatii legate de Bunurile si/sau tarifele practicate de catre un tert cu care PRIMO SHOP are incheiat un contract de parteneriat, intr-o anumita perioada;
Intrebare – formula de adresare catre alti Utilizatori/Clienti/Cumparatori cu scopul de a obtine informatii despre produsele sau serviciile din pagina respectiva.
Document – prezentele Termene si Conditii.
Newsletter – mijloc de informare periodic, exclusiv electronic, respectiv posta electronica (e-mail, SMS) asupra Bunurilor si/sau a promotiilor desfasurate de PRIMO SHOP intr-o anumita perioada, fara ca aceste informari sa reprezinte niciun angajament din partea PRIMO SHOP cu referire la informatiile continute de acesta.
DOCUMENTE CONTRACTUALE
1.1. Prin inregistrarea unei Comenzi pe primoshop.ro, Cumparatorul este de acord cu forma de comunicare (telefonic sau e-mail) prin care PRIMO SHOP isi deruleaza operatiunile comerciale.
1.2. Notificarea primita de catre Cumparator, dupa efectuarea Comenzii pe merureshop.ro are rol de informare si nu reprezinta acceptarea Comenzii. Aceasta notificare se face electronic (e-mail) sau telefonic.
1.3. Pentru motive justificate, PRIMO SHOP isi rezerva dreptul de a modifica cantitatea Bunurilor si/sau Serviciilor din Comanda. In cazul modificarii cantitatii sau a serviciilor, PRIMO SHOP va anunta Cumparatorul la adresa de e-mail sau la numarul de telefon puse la dispozitie de catre acesta la efectuarea Comenzii.
1.4. Contractul se considera incheiat intre PRIMO SHOP si Cumparator/Client in momentul primirii de catre Cumparator/Client de la PRIMO SHOP, prin intermediul postei electronice si/sau SMS a notificarii de expediere a Comenzii.
POLITICA DE VANZARE ONLINE PE PRIMO SHOP
2.1. Accesul la plasarea comenzii ii este permis oricarui Client/Cumparator. PRIMO SHOP isi rezerva dreptul ca pentru motive justificate sa restrictioneze accesul Clientului/Cumparatorului in vederea efectuarii unei Comenzi, in cazul in care constata ca Clientul/Cumparatorul, ar putea prejudicia in vreun fel PRIMO SHOP. In oricare dintre aceste cazuri, Clientul/Cumparatorul se va adresa Departamentului de Relatii cu Clientii al MERURE SHOP, la adresa de e-mail info@primoshop.rosau la numarul de telefon afisat pe primoshop.ropentru a fi informat cu privire la motivele care au condus la aplicarea masurilor susmentionate. In cazul constatarii incalcarii Legii nr.365/2002 art. 16 pct. 1, accesul pe primoshop.rova fi complet restrictionat fara o informare prealabila a Clientului/Cumparatorului.
2.2. Comunicarea cu PRIMO SHOP se poate realiza prin interactiunea directa cu acesta sau prin adresele mentionate la sectiunea “Contact” de pe primoshop.ro. Vanzatorul are libertatea de a gestiona informatiile primite fara a fi nevoit sa aduca justificari pentru aceasta.
2.3. PRIMO SHOP poate publica pe primoshop.roinformatii despre Bunuri si/sau Servicii si/sau promotii practicate de catre acesta sau de catre oricare alt tert cu care are incheiate contracte de parteneriat, intr-o anumita perioada de timp si in limita stocului disponibil.
2.4. Toate tarifele aferente Bunurilor si/sau Serviciilor prezentate pe primoshop.ro sunt exprimate in Lei si reprezinta totalul de plata fara alte taxe. Facturile emise de catre PRIMO SHOP sunt valabile fara semnatura si stampila conform L227/2015, Art.319 (29) si cu cota de TVA 0%.
2.5 Informatiile folosite pentru descrierea Bunurilor disponibile pe primoshop.ro, inclusiv a imaginilor nu reprezinta o obligatie contractuala din partea PRIMO SHOP, acestea fiind utilizate exclusiv cu titlu de prezentare.
DREPTUL DE PROPRIETATE INTELECTUALA SI INDUSTRIALA
3.1 Este interzisa descarcarea Continutului de pe primoshop.rofara sa existe un acord de utilizare din partea PRIMO SHOP.
3.2. Este interzisa orice utilizare a Continutului in alte scopuri decat cele permise expres prin prezentul Document sau de acordul de utilizare care il insoteste, in cazul in care acesta exista.
COMANDA
4.1. Clientul/Cumparatorul poate efectua comenzi pe primoshop.ro, prin adaugarea Bunurilor dorite in cosul de cumparaturi, telefonic sau prin e-mail la sales@primoshop.ro, urmand a finaliza Comanda efectuand plata la livrarea produselor sau prin transfer bancar cu ordin de plata in cazuri exclusiv speciale, plata realizandu-se anticipat in conturile PRIMO SHOP specificate la finalizarea comenzii, pe facturile fiscale emise de catre PRIMO SHOP sau ulterior livrarii comenzii in termen de 4 (patru) zile de la data emiterii facturii de catre PRIMO SHOP. Odata adaugat in cosul de cumparaturi, un Bun este disponibil pentru achizitie in masura in care exista un stoc fizic disponibil pentru aceasta, marcajul de stoc afisat pe primoshop.roreprezentand doar o informare generala cu privire la statusul produsului la data adaugarii acestuia pe primoshop.ro. In cazul in care dupa finalizarea comenzii PRIMO SHOP constata ca stocul fizic al produsului este epuizat, PRIMO SHOP va informa cumparatorul in cel mai scurt timp. Adaugarea unui Bun in cosul de cumparaturi, in lipsa finalizarii Comenzii, nu atrage dupa sine inregistrarea unei comenzi, implicit nici rezervarea Bunului.
4.2. Plata prin ordin de plata se va realiza in cazul in care clientul solicita accest lucru, cat mai curand posibil, la prima notificare facuta de catre PRIMO SHOP, iar in cazul neprezentarii dovezilor de plata a sumei scadente la adresa de e-mail sales@primoshop.ro, se vor aplica dobanzi penalizatoare in valoare de 0,5% din valoarea sumei scadente si neachitate pentru fiecare zi de intarziere, dupa primele 4 (patru) zile lucratoare in cazul in care livrarea comenzii a fost deja efectuata. Partile convin ca, aplicarea dobanzilor penalizatoare se va face automat, fara sa fie nevoie sa se dovedeasca existenta unui prejudiciu cauzat de neplata comenzii la termen.
4.3. In cazul in care Cumparatorul/Clientul nu isi respecta obligatia de plata conform prevederilor Termenilor si Conditiilor, acesta va putea fi obligat la plata de penalitati de intarziere in cuantum de 0,5% / zi de intarziere care se vor aplica la valoarea sumei scadente si neachitate.
4.4. Prin finalizarea Comenzii, Cumparatorul/Clientul consimte ca toate datele furnizate de acesta, necesare procesului de cumparare, sunt corecte, complete si adevarate la data plasarii Comenzii.
4.5. Prin finalizarea Comenzii, Cumparatorul/Clientul consimte ca PRIMO SHOP poate sa il contacteze, prin orice mijloc disponibil / agreat de PRIMO SHOP, in orice situatie in care este necesara contactarea Cumparatorului/Clientului.
4.6. PRIMO SHOP poate anula Comanda efectuata de catre Cumparator/Client, in urma unei notificari adresate Cumparatorului/Clientului, fara nicio obligatie ulterioara a vreunei parti fata de cealalta sau fara ca vreo parte sa poata sa pretinda celeilalte daune-interese in urmatoarele cazuri :
- produsul comandat nu este pe stoc;
- comanda nu poate fi livrata din motive de greutate sau distanta pana la adresa specificata de Client/Cumparator;
- datele furnizate de catre Client/Cumparator, pe primoshop.rosunt incomplete si/sau incorecte;
4.7. Cumparatorul/Clientul are dreptul sa se retraga din Contract, respectiv sa returneze* un Bun sau sa renunțe la un Serviciu, în termen de 14 zile lucratoare, fara invocarea niciunui motiv si fara a suporta alte costuri decat cele de livrare. Cumparatorul/Clientul trebuie sa anunte la adresa de e-mail sales@primoshop.ro, intentia de returnare a produsului/produselor.
* Exceptie fac produsele configurate la comanda dupa cerintele clientului. Aceste produse NU se pot returna si vor fi achitate in avans.
lit. a. Potrivit dispozitiilor OUG 34/2014 privind protectia consumatorului la incheierea si executarea contractelor la distanta : "Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile lucratoare de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului".
lit. b. Cheltuielile de returnare a produselor sunt suportate de catre cumparator. Clientul nu va plati transportul de retur in cazul in care primeste un produs cu defect de fabricatie sau un produs gresit, iar costul de retur va fi platit de PRIMO SHOP.
lit. c. Pentru exercitarea dreptului de denuntare unilaterala a contractului trebuie sa va adresati prin e-mail la adresa sales@primoshop.ro
lit. d. Daca doriti sa schimbati produsul cu alt model, sau alt produs, va rugam sa ne contactati in prealabil prin e-mail la adresa sales@primoshop.ro unde veti specifica numarul comenzii, numele dvs. si produsul pe care il doriti la schimb. Orice schimb de produs se poate face doar in limita stocului disponibil. Daca modelul dorit nu mai este in stoc, va puteti alege altul cu achitarea eventualelor diferente de pret de catre dumneavoastra sau restituirea diferentei de catre PRIMO SHOP. Produsul pe care doriti sa-l schimbati trebuie trimis catre noi prin servicii de curierat rapid la adresa primita prin e-mail in functie de locatia dumneavoastra. In cazul in care nu doriti schimbarea produsului, va vom inapoia contravaloarea produsului returnat prin transfer bancar in contul IBAN specificat de dvs. prin e-mail la adresa sales@primoshop.ro. Perioada de rambursare a contravalorii produsului returnat se va face in maxim 14 zile calendaristice de cand produsul returnat a ajuns in posesia PRIMO SHOP.
lit. e. PRIMO SHOP nu poate primi colete returnate cu plata ramburs. Toate coletele returnate pentru schimb sau retur simplu se vor efectua cu plata de transport de catre expeditor (client), cu exceptia coletelor cu produse defecte unde PRIMO SHOP va trimite catre dvs. un curier ce va ridica aceste produse.
4.8. In cazul in care Cumparatorul decide sa se retraga din Contract, acesta va trimite o informare prin e-mail la adresa sales@primoshop.ro.
4.9. In cazul in care Comanda este achitata, Vanzatorul va rambursa suma in maxim 14 (paisprezece) zile de la data informarii Vanzatorului de catre Cumparator/Client asupra deciziei sale de retragere din Contract.
4.10. Suma va fi returnata prin virament bancar in contul specificat de Client/Cumparator prin e-mail la adresa specificata la pct.4.8.
4.11. PRIMO SHOP va putea amana rambursarea sumei pana la primirea Bunurilor vandute sau pana la primirea unei dovezi conform careia acestea au fost expediate de Client/Cumparator.
4.12. In cazul in care un Bun si/sau Serviciu comandat de catre Cumparator, nu poate fi livrat de catre PRIMO SHOP sau de catre un tert cu care PRIMO SHOP are incheiat un contract de parteneriat, PRIMO SHOP va informa Clientul/Cumparatorul asupra acestui fapt.
CONFIDENTIALITATE SI DATE CU CARACTER PERSONAL
REGULAMENTUL (UE) 2016/679 AL PARLAMENTULUI EUROPEAN SI AL CONSILIULUI din 27 aprilie 2016 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulație a acestor date și de abrogare a Directivei 95/46/CE (Regulamentul general privind protecția datelor) - CLICK AICI
5.1. PRIMO SHOP va pastra confidentialitatea informatiilor de orice natura pe care le furnizati. Dezvaluirea informatiilor furnizate se va putea face doar in conditiile mentionate in prezentul Document.
5.2. Nicio declaratie publica, promovare, comunicat de presa sau orice alt mod de dezvaluire catre terte parti nu va fi facuta de Cumparator/Client cu privire la Comanda/Contract fara consimtamantul prealabil scris al PRIMO SHOP.
5.3. Prin inscrierea in baza de date a site-ului primoshop.ro, Clientul/Cumparatorul isi ofera consimtamantul expres, in limitele legislatiei in vigoare, de a fi contactat de catre terti, parteneri ai PRIMO SHOP : alti furnizori de servicii in vederea indeplinirii obiectului Contractului incheiat intre Cumparator si Vanzator, precum si de agentii de stat, guvernamentale, atunci cand legislatia specifica prevede acest lucru.
5.4. PRIMO SHOP va utiliza datele personale inscrise de catre Cumparator/Client la momentul crearii Contului, strict in vederea livrarii comenzii si intocmirii documentelor legale aferente comenzii.
5.5. PRIMO SHOP va elimina orice informatii personale ale Cumparatorului/Clientului in maxim 24 de ore de la prima solicitare telefonica la numarul de telefon 0749 16 17 20 sau primita prin intermediul adresei de posta electronica pe adresa de e-mail sales@primoshop.ro.
5.6. Datele dumneavoastra personale inscrise la momentul crearii contului (i.e., nume, prenume, adresa de e-mail, numar de telefon) sunt introduse in aplicatiile societatilor de curierat in vederea expedierii comenzii. In cazul in care Cumparatorul/Clientul doreste eliminarea datelor sale personale, acestea vor fi eliminate si din aplicatiile furnizorilor de servicii de curierat.
5.7. PRIMO SHOP nu va utiliza datele personale inscrise de catre Cumparator/Client la momentul crearii Contului in niciun alt scop decat cel precizat la pct 5.4.
5.8. Puteti vizualiza toate datele dumneavoastra personale pe care le-ati oferit catre PRIMO SHOP, in rubrica cont client de pe primoshop.ro, locatie de unde puteti descarca si solicita stergerea datelor dumneavoastra personale in orice moment.
PUBLICITATE
6.1. In momentul in care, Clientul isi creaza un Cont pe primoshop.ro, are posibilitatea sa isi exprime acordul cu privire la primirea de Newslettere.
6.2. Clientul isi poate modifica optiunea cu privire la acordul emis catre PRIMO SHOP in orice moment:
- prin contactarea PRIMO SHOP in acest sens.
- prin modificarea setarilor din contul de client de pe primoshop.rola sectiunea “Informatii client”.
6.3. Renuntarea la primirea Newslettere-lor nu implica renuntarea la acceptul dat pentru prezentul Document.
FACTURARE – PLATA
7.1. Preturile Bunurilor afisate in cadrul site-ului primoshop.roreprezinta totalul de plata cu toate taxele incluse conform legislatiei in vigoare. PRIMO SHOP va emite facturi cu cota de TVA 0%.
7.2. Pretul si modalitatea de plata sunt specificate in fiecare Comanda. PRIMO SHOP va emite catre Cumparator o factura pentru Bunurile comandate, obligatia Cumparatorului fiind sa furnizeze toate informatiile necesare emiterii facturii conform cu legislatia in vigoare.
7.3. PRIMO SHOP va transmite Cumparatorului/Clientului exclusiv in format electronic prin posta electronica, la adresa de e-mail mentionata de Cumparator in Contul sau, factura aferenta Comenzii ce contine Bunuri vandute de PRIMO SHOP, cu exceptia serviciilor de transport pentru care Clientul va primi chitanta in momentul achitarii acestor servciii si exclusiv in cazul in care serviciile de livrare nu sunt gratuite conform informatiilor afisate in momentul finalizarii comenzii pe primoshop.ro.
7.4. Pentru o corecta comunicare a facturii aferente Comenzii, Cumparatorului ii revin obligatiile de a-si actualiza ori de cate ori este cazul datele din Contul sau si de a accesa informatiile si documentele aferente fiecarei Comenzi, existente in Cont.
7.5. Prin aceasta modalitate de comunicare, Cumparatorul, accesand Contul sau, va detine o evidenta a electronica a facturilor si comenzilor plasate pe primoshop.ro, putandu-le salva si arhiva la randul sau in orice moment si in orice modalitate pe care o doreste.
7.6. Prin trimiterea Comenzii, Cumparatorul isi exprima acordul sa primeasca facturile in format electronic prin e-mai, la adresa de e-mail mentionata in Contul sau.
LIVRAREA BUNURILOR
8.1. PRIMO SHOP se obliga sa livreze Bunurile in sistem de curierat door-to-door catre Cumparator/Client la adresa de livrare mentionata de Cumparator/Client in contul sau de client de pe primoshop.ro, prin telefon sau e-mail la sales@primoshop.ro la momentul plasarii comenzii.
8.2. PRIMO SHOP va asigura ambalarea corespunzatoare a Bunurilor si va asigura transmiterea documentelor insotitoare.
8.3. PRIMO SHOP va efectua livrarea Bunurilor numai pe teritoriul Romaniei.
8.4. Bunurile pentru care este necesara un transport special, vor fi expediate in 2 - 3 zile lucratoare iar pentru procesarea comenzii este necesara achitarea unui avans de 50%.
GARANTII
9.1. Bunurile comercializate de catre PRIMO SHOP, sunt utilizate, testate de catre specialisti, reconditionate daca este cazul, curatate si sunt vandute in stare buna de functionare.
9.2. Bunurile comercializate de PRIMO SHOP, beneficiaza de garantie oferita de la data achizitiei si se aplica in cazul defectiunilor aparute in conditii de utilizare normala. Garanția pentru produse este de 12 luni exceptie facand produsele pentru care este specificata o durata de garantie de 24 de luni.
9.3. PRIMO SHOP nu este responsabil in nici un moment de pierderea/deteriorarea informatiilor stocate in aparat si/sau pe cardurile de memorie. Bateriile sunt considerate "consumabile" fiind posibil sa nu mai functioneze in parametrii optimi, de aceea nu fac obiectul garanţiei. Repararea produsului va fi facuta intr-o perioada de maxim 15 zile calendaristice de la data in care produsul este adus la garantie. In cazul in care nu este posibila repararea sau PRIMO SHOP decide ca reparatia este prea costisitoare, Cumparatorului i se ofera un produs similar, sau despagubire la valoarea de piata din acel moment. Valoarea de piata reprezinta pretul minim la care se poate cumpara un model similar ca si specificatii, respectiv calitate.
9.4. Garantia fiecarui produs comercializat de PRIMO SHOP este valabila pe baza comenzii, a seriei produsului si in baza AWB-ului prin care produsul este trimis de catre PRIMO SHOP catre client, oricare dintre documente atesta achizitia produsului si poate fi utilizat in cazul in care produsul necesita interventia in service.
RASPUNDERE
10.1. PRIMO SHOP nu poate fi responsabil pentru daune de orice fel pe care Cumparatorul sau oricare terta parte o poate suferi ca rezultat al indeplinirii de catre PRIMO SHOP a oricarei din obligatiile sale conform Comenzii si pentru daune care rezulta din utilizarea Bunurilor si Serviciilor dupa livrare si in special pentru pierderea acestora.
10.2. Prin crearea si utilizarea Contului, Clientul / Utilizatorul/ Cumparatorul isi asuma raspunderea pentru mentinerea confidentialitatii datelor de Cont (user si parola) si pentru gestionarea accesarii Contului, si, in masura permisa de legislatia in vigoare, este responsabil de activitatea derulata prin intermediul Contului sau.
10.3. Prin crearea Contului si/sau utilizarea Continutului si/sau plasarea Comenzilor, Clientul / Utilizatorul/ Cumparatorul accepta in mod expres si fara echivoc Termenii si conditiile Site-ului in ultima versiune actualizata care este comunicata in cadrul Site-ului, existenta la data crearii Contului si/sau utilizarii continutului si/sau la data plasarii Comenzii.
10.4. Ulterior crearii Contului utilizarea Continutului echivaleaza cu acceptarea modificarilor intervenite asupra Termenilor si Conditiilor Site-ului si/sau a versiunilor actualizate ale Termenilor si Conditiilor Site-ului.
10.5. Termenii si Conditiile Site-ului pot fi modificati oricand de catre PRIMO SHOP, acestia fiind opozabili Clientilor / Utilizatorilor/ Cumparatorilor de la data afisarii in Site. Acceptarea Termenilor si Conditiilor Site-ului se confirma prin bifarea checkboxului corespunzator din Site si/sau prin trimiterea Comenzii.
FORTA MAJORA
11.1. Partea care nu isi poate indeplini obligatiile din cauza de forta majora este exonerata de obligatii in conditiile legii. Certificarea conditiei de forta majora se face de catre Camera de Comert si Industrie a judetului in care isi au sediul partile contractante.
11.2. Daca in termen de 15 (cincisprezece) zile de la data producerii lui, respectivul eveniment nu inceteaza fiecare parte va avea dreptul sa notifice celeilalte parti incetarea de plin drept a Contractului fara ca vreuna dintre ele sa poata pretinde celeilalte alte daune-interese.
LEGEA APLICABILA – JURISDICTIA
Prezentul Contract este supus legii romane. Eventualele litigii aparute intre PRIMO SHOP si Clienti / Cumparatori se vor rezolva pe cale amiabila sau, in cazul in care aceasta nu va fi posibila, litigiile vor fi solutionate de instantele judecatoresti romane competente din Municipiul Bucuresti.
Prezentul Contract este intocmit conform dispozitiilor privind incheierea prin mijloace electronice a contractelor si comenzilor prin internet, astfel cum sunt stabilite la ART 9 din Legea nr.365/2002, republicata, cu modificarile ulterioare.